Er du vår nye kundekonsulent?

Vi leter etter en trivelig og fremoverlent person som skal styrke vårt kundesenter.

Motiveres du av å selge inn løsninger, veilede og yte god service? Da er det stor sjanse for at du vil passe godt inn i teamet på vårt kundesenter!

Vi ser etter deg som fort oppfatter hva kundens behov er og som trives med telefon og pc som arbeidsverktøy. Du er effektiv og strukturert slik at avtaler, oppdrag og kundedata blir registrert riktig og fulgt opp løpende i våre fagsystemer. 

Vårt kundesenter er et solid team med rom for erfaringsutveksling og sparring, men det forventes også at du er selvdreven og tar ansvar for dine arbeidsoppgaver. 

Arbeidssted er Vikan, rett utenfor Bodø. Stillingen inngår i vårt kundesenter, som utgjør bindeleddet mellom våre kunder, sjåfører, operatører og andre avdelinger. Arbeidstid er i utgangspunktet mandag til fredag 08:00 - 15:30, men overtid må kunne forventes høysesong og ellers ved behov. 

Søknadsfrist er 27.oktober 2021. 

Send din CV og søknad


Ansvar og arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser, i hovedsak på telefon og epost 

  • Veiledning og salg av våre produkter og tjenester 

  • Registrering og oppfølging av oppdrag og kundedata i våre fagsystemer 

  • Videreutvikle rutiner og arbeidsprosesser innenfor eget arbeidsområde 

  • Andre administrative oppgaver 

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning, gjerne innen økonomiske/administrative fag 

  • Erfaring fra salg og/eller kundekontakt

  • Gode IT-ferdigheter 

  • Flytende norsk, muntlig og skriftlig 

Vi ser etter deg som

  • Liker å selge og er opptatt av å gi god kundeservice 

  • Har gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig 

  • Er effektiv og nøyaktig, med god økonomisk forståelse 

  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø hos oss 

  • Er ansvarsbevisst og initiativrik, tar tak i og løser utfordringer 

  • Har interesse og engasjement for miljø og bærekraft 

Vi tilbyr

  • Fast stilling på en attraktiv arbeidsplass i en bransje i utvikling 

  • Gode muligheter for kurs og kompetanseheving 

  • Hyggelige kollegaer og et godt arbeidsmiljø 

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger 

  • Konkurransedyktige betingelser 

 

Lurer du på noe?

For spørsmål om stillingen kontakt avdelingsleder Lena Andersen på lena.andersen@returairis.no eller 99 51 20 74 eller daglig leder Anders Tverbakk at@retura.no eller 91 11 42 78.

 

Om oss

Retura Iris leverer effektive og miljøriktige avfallstjenester til næringslivet i Salten. Vi tar imot alle typer avfall fra alle bransjer. Med solid kompetanse i alle ledd av avfallskjeden og god kvalitet på tjenestene våre, leverer vi løsninger for kildesortering som passer til den enkelte bedrift. Vi jobber målrettet sammen med kundene våre for å løfte avfallet oppover i avfallspyramiden. Slik blir ressursene utnyttet på best mulig måte. 

Retura jobber for bærekraft etter en tredelt bunnlinje, med målsettinger innen økonomiske, sosiale og miljømessige aspekter. 
  
Retura Iris er et heleid datterselskap av Iris Salten IKS og en del av den nasjonale franchisen Retura. Vi er ISO-sertifisert etter standardene for kvalitet, miljø og helse- og sikkerhet.